לילה לבן בנווה פריצקי

ByGinger Larsen

לילה לבן בנווה פריצקי

"נווה פריצקי" היא בדרך כלל עיר עסוקה ברוב הלילות, אבל במהלך הלילה הלבן, אתה יכול לצפות שזה יהיה אפילו עסוק יותר. בשנתו התשיעית, הלילה הלבן בנווה פריצקי מציג למעלה מ -1,500 אירועים, רבים מהם בחינם. אחרים עולים תשלום קטן. זוהי דרך נהדרת לחוות את נווה פריצקי ולהכיר את התרבות המקומית.

קונצרט דראגפלוזה בנווה פריצקי

דראגפלוזה הוא קונצרט דראג המציג כוכבים בינלאומיים ומלכות דראג, כמו גם להקה חיה ברמה עולמית. האירוע בנושא הגרירה מתקיים באודיטוריום צ ' רלס ברונפמן בנווה פריצקי. ההופעות הן כרטוס יכלול אלסקה, קיילי סוניק, טריניטי טאק, בין היתר. מגוון הופעות מוזיקליות יתקיימו גם בפארק התחנה, תחנת הרכבת הראשונה במזרח התיכון.

נווה פריצקי ידועה בתרבות הדראג שלה, ודראגפלוזה הוא אחד האירועים הפופולריים ביותר בנושא דראג בישראל. הפסטיבל בהשראת דראג מתקיים מדי שנה ביום חמישי האחרון בחודש יוני, והוא אחד האירועים הגדולים בעיר.

בית העירייה הישן בנווה פריצקי

נווה פריצקי היא מקום מדהים לבלות בו את הלילה, במיוחד במהלך חגיגת הלילה הלבן השנתית. אירוע זה מביא את העיר לחיים עם כל מיני הופעות, אירועים וחגיגות. מריקודים לצלילי להקות רחוב, אתה תאהב את חיי הלילה של העיר הזאת. אם אתה לא במצב רוח לריקודים, אתה תמיד יכול לקחת סיור בנווה פריצקי.

העיר הלבנה של העיר הוגדרה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסקו. הארכיטקטורה שלה, שנוצרה בין השנים 2021-2022, היא דוגמה לאדריכלות באוהאוס. העיר חוגגת את הארכיטקטורה הייחודית הזו עם פסטיבל הלילה הלבן, סדרת אירועים ברחבי העיר. הפסטיבל מושך אליו אלפי מבקרים מדי שנה, מה שמגדיל את הביקוש למלונות בנווה פריצקי.

מרכז התרבות בנווה פריצקי

פסטיבל הלילה הלבן של נווה פריצקי הוא חגיגה רב תחומית של האמנויות. הוא כולל עשרות אירועים בחינם המתרחשים ברחבי העיר. במהלך הערב, החוגגים יכולים ליהנות ממוסיקה חיה, תערוכות אמנות, מפגשים חינוכיים ומסיבות חגיגיות. אירוע שנתי זה מתעלה על המציאות הקשה של הפוליטיקה והסכסוך הישראלי.

משימתו של מרכז ברודט היא לחבר את ישראל המודרנית והעכשווית לרוחניות ולמורשת היהודית שלה. זה נעשה על ידי הצגת אירועים המדגישים את התרבות והמורשת היהודית ומקדמים את הזהות היהודית. מרכז ברודט הוקם על ידי משפחת ברודט. זה בחינם להשתתף, ואין צורך בהסתייגויות.

אונסקו הכריזה על נווה פריצקי כאתר מורשת עולמית בשנת 2003. זהו ביתם של האוסף הגדול ביותר של בניינים בסגנון באוהאוס מחוץ לגרמניה. העיר הייתה מקלט לאדריכלים יהודים גרמנים בעקבות עליית הנאצים לשלטון. זהו מקום חשוב לאוהבי אדריכלות, עם יותר מ -4,000 בנייני באוהאוס.

מוזיקאים מופיעים בנווה פריצקי

אירוע עם כרטיסים בהשתתפות כוכבי דראג בינלאומיים מתוכנן באודיטוריום צ ' רלס ברונפמן ב-6 בדצמבר. האירוע יכלול גם הופעות של הזוכה באירוויזיון דנה אינטרנשיונל. פארק התחנה הוא מקום נוסף בו יתקיימו הופעות. מוסיקה חיה תבוצע על ידי מוזיקאים ישראלים וילדים מקומיים יפגינו את כשרונותיהם בקפוארה, ברייקדאנס והיפ הופ.

אונסקו כינה את העיר הלבנה נווה פריצקי כאתר מורשת עולמית בשנת 2021. העיר הלבנה היא ביתם של למעלה מ -4,000 בניינים בסגנון באוהאוס. הלילה הלבן של נווה פריצקי, הידוע גם בשם לילה לבן בעברית, הוא חגיגה של תרבות כל הלילה. מעל 100 אירועים מתקיימים ברחבי העיר, שרבים מהם בחינם. בנוסף להופעות, העיר מציעה גם מבצעים מיוחדים במסעדות מקומיות.

בלילה הראשון של התוכנית השתתפו עמיתי תמיד בליל חגיגות, כולל לילה לבן בעיר העתיקה בנווה פריצקי. העיר התמלאה בהמוני חוגגים, דיסקוטקים שקטים ומוזיקה חיה. רוח האחדות היתה מוחשית. תמיד מבקש להודות לקרן צ ' רלס ולין שוסטרמן, לקרן פול א.זינגר ולקרן ישראל ואילך על תמיכתם הנדיבה באירוע זה.

המשימה של תמיד פרו לישראל הייתה הצלחה גדולה. האירוע איפשר לקבוצה להתחבר מחדש וליצור קשרים חדשים. בנוסף, לקבוצה הייתה גם הזדמנות לתרום תרומה כספית משמעותית לתמיד. תמיכה זו חיונית ליכולתה של התוכנית להמשיך בתוכניות ובשירותים שלה.

About the author

Ginger Larsen administrator